вторник, 25 ноября 2014 г.

Майстер-клас День перший

На початку нашої роботи ми поставили цілі для себе, які були сформовані на основі самооцінювання в анкеті саморефлексії тренера. Я намагалася сформулювати їх так, щоб вони були конкретними, вимірюваними та досяжними.
Цілі:
1. Дізнатися нових дієвих методів опанування вчителями формуючого навчання
2. Дізнатися як переконувати вчителів різних рівнів підготовленості у необхідності проведення рефлексії з учнями
3. Познайомитися з декількома новими прийомами створювання інструментів оцінювання
4. Виділити в посібнику вправи на формування навиків самооцінювання
Далі ми познайомилися з новим для мене сервісом Caccoo, який, я впевнена, допоможе і мені, і моїм слухачам урізноманітнити завдання для учнів. І я впевнена, що ці завдання стануть дієвим і цікавим інструментом у навчанні дітей.
Експертна оцінка портфоліо наших слухачів вказала на помилки в тренерській роботі. Це допоможе покращити роботу зі слухачами, не припускати цих помилок у подальшій роботі та підвищувати свій власний тренерський рівень. На досягення цієї мети була направлена робота по виділенню головних обов'язкових вправ у посібнику.
Впевнена, що виконання домашнього завдання щодо вдосконалення плану проекту допоможе досягти поставлених цілей.

2 комментария:

  1. Молодець! Цілі — конкретні , вимірювані і досяжні .
    А от в рефлексії мені не видно саме ВАС! Намагайтеся скрізь писати від першої особи “Я”, “мені” тощо. “Я думаю/погоджуюся/не погоджуюся”, “мені подобається/не подобається” , Мене турбує, мені дивно, соромно, смішно.....” І спробуйте поставити читачеві запитання, щоб заохотити його до спілкування з вами. ВАм це підійде, хоч з початку і трохи незвично буде! Вперед!!
    Рефлексія — це не оцінка занять і вправ , а ВАШЕ ставлення до них. У Вас це точно вийде! Спробуйте! ОК?

    ОтветитьУдалить