среда, 26 ноября 2014 г.

Майстер-клас День другий

Сьогдні я наблизилася до досягнення своєї мети, а саме, дізналася нових методів мотивації вчителів (підвищення самооцінки) та переконалася в необхідності проведення рефлексії.   Я впевнена, що мені в тренерській роботі дуже допоможуть рекомендації  щодо використання мовних кліше для рефлексії та написання коментарів. Я сподіваюся, що перша майже вдала спроба з рефлексією відбулася і мені залишилося ще 14 вдалих спроб для того, щоб я нарешті закохалася в рефлексію, бо я не люблю займатися тією справою, якою я не захоплююся.
Тепер я знаю, як переконливо для адміністрації аргументувати низькі оцінки учнів і не даремно вони хвилювалися, що піся цього майстер-класу я їм не дам спокою. В мене все вийде!

1 комментарий:

  1. Я вірю, що в вас все вийде, ви молодець! Нас, адміністрацію, хоч і недолюблюють, але ми - двигуни прогресу в школі, намагаємось відповідати сучасності, а головне вимогам, які перед нами ставлять наші учні. Удачі вам!

    ОтветитьУдалить